söndag 10 maj 2015

Hur är det att vara som dem flesta?

Jag är ett vackert monster
oemotståndlig dragningskraft
säger vissa jag vet inte
jag kan förneka det mesta
inklusive mig själv
hur gripen är du själv av din storslagna förförelse?
förtjusad?
förskräckt?
ser hur damerna på rad klappar när du snetrippar överberusar i din jakt på nattens kött
fler & mer
jag är gripen
suger av mitt pekfinger
utandningen
just innan hallelujah
jag älskar dig till döds
hur länge vill du bli älskad av mig?
jag har ingen tid att passa
tyngden av hur du låg på mig
en utvald
Du vet att en sol som inte syns bränns ändå
Du du som i Kattpojken

2 kommentarer:

  1. Omfånget som uppstår mellan orden gör mig andäktig och mållös. Läser flera gånger och fångas...igen ...och igen...
    Älskar det jag läser och det som dina ord gör med mig
    Tack

    SvaraRadera