onsdag 6 maj 2015

Blir välsignad av Carola livet är gott

Avtänder tänder av mitt messanger beroende har inte tittat sen söndags det är faktiskt sinnessjukt svårt låt oss säga att ja kollat 600 gr om dagen minst....Men måste separera även den fantasinärheten till dig.
Möter Ivan,Noren på Glassbaren vad mer? Just ja Nattensfurste tar min request på fb ha! Tror ja la den 2007 snacka om att suga på karamellen.
Drömmer om en sommar med dig.Jag är hopplös så.Eller jävla gullig oklart.Drömmer om sångaren i största bandet att han häller kycklingfett över mina bröst som han sedan slickar bort.
Förklarar att det är dubbel nastyness för vegetarian ;) he he ok....Ska skriva till honom nu och berätta samt fråga om dem hänger i närheten snart.Nattens dröm gjorde mig sugen på spelning tror dem va i Kina igår eller va det Shanghai ....Igår på sista klassen kom en elev fram & sa att hon läser "Oroshjärtabloggen" undrar om det är jag? Säger att hon känner igen sig mycket i mig.
Tänker å nej stackars lilla flicka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar