söndag 17 maj 2015

Merkurius i retrograd

Ian Curtis 35 år sedan den geniperson flög vidare i dag
Varvade Glaspojkedagen igår jag gråter inte längre men himlen gjorde det åt mig
Skrev till Kattpojken ville verkligen hänga med honom äta chokladbollar med pärlsocker dricka Gintonics skeda- läser svarar inte
Har hyrt Control min absoluta favorit film ska se den ikväll som en tribute till Ian
"Vad ska du göra i sommar?"  Har ingen aning jag vill bara vara kär i någon som är kär tillbaka
Har någon slags konversation med "Rocken"  det är så märkligt med livet hur man väver in person efter person så småningom mitt nät är .....i betraktarens öga överoverkligt ....i mitt öga
lika överoverkligt som min inkorg på fb
Om jag varit någon annan
hade jag aldrig älskat dig som jag älskar dig nu på Lördag 1 år sedan Barcelonanatten då jag fick allt jag fantiserat mig om dig bekräftat
Det var då jag började älska dig på riktigt

XXX /Oroshjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar