fredag 17 april 2015

Jag tror att Katt kickar samma center i min hjärna som heroin-fatta begärelsen

Går 3 h i ösregn måste få ur allt sjukt mest mjuka upp järnkransen om nacken. Under bron tänker jag på Kattpojken först tänker jag "va sjuk jag är som inte rakar mig för jag vet han är ur staden och kan inte komma tillbaka" sen tänker ja "undrar hur många gånger han tänkt att han ångrar att han öppnade upp detta dårhus som är jag"sen kollar ja luren då har den spökskickat en smiley med tungan ute till Katt får panik förklarar mig ....Exakt när jag gick där & fantisera FUCK! Det är så sjukt.Min enda trovärdighet där & räddning är att jag aldrig någonsin använder dem fula gubbarna ever...eller "tummen upp" som min lur också skickar av sig själv ibland.Skriver lite när jag ändå fuckat inte höra av mig prylen(återigen ta bort mig så slipper du mig)Jag tror att han kickar samma center i hjärnan som heroin fatta begäret då.
Vidare till kiro som lagar mig tröstar lägger mitt hår tillrätta & bjuder mig på lunch sen ligger jag still resten av dagen under 3 täcken.C textar & frågar om vi ska läsa högt för varandra i hans loge det är en så jävla dålig ide för jag vill känna något inuti och där får bara Katt vara & han vill att illusionen om mig ska läsa inte den här utspillda personen.All sorg har satt sig i ansiktet och jag tänker att jag åldrats 10 år på en vecka.Så jävla olägligt att vara ful nu när jag vill hitta någon som tar hand om mig.Klär mig.Matar mig.Täpper igen alla hål.17.46 ska röra mig mot mamma strax vi ska göra svennedreams tacos & Letsdance jag gör vadsomhelst för att hon ska vara lycklig.
Halspojken ändrade sin spelning från 15 till 14 imorn så ja ändra tiden på min yogaklass det kändes ändå rimligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar