torsdag 16 april 2015

Drömde att jag följde med dig ligger naken på magen i hytten du pratar om dem andra i ensemblen och jag älskar att lyssna på dig
Allt är slott med dig & jag hade kunnat följa dig till månen
Du ler & röker i hytten fast man inte får älskar hur du ogenerat går runt och gestikulerar med kuken i vänster hand cigaretten i höger vill ha dig igen eller livet ut så jag drar dig till mig släcker ciggen i en ölburk
ber om mer tills inget mer finns ingen knullar som du eller som vi vår egna ensemble
sagan om oss jag behöver ingen mat när jag är med dig
Varför bad du mig komma varför svarade du tillslut
jag är närmre mig själv med dig jag behöver gråta jag behöver känna något under köttet jag behöver få dunka huvudet i väggen när någon ser på & jag behöver knulla dig nu
& livet ut om du vill om du fortfarande vill
*vaknar*
Undrar om du är framme i Finland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar