lördag 25 april 2015

När man vill rymma hemifrån men bor själv

Äger hela världen ensam i min säng
Vill inte
Vill för mycket
Jag är alltid för mycket
Förblev en tyst men förvandlades till Djuret när jag såg att du är i staden
Började bygga upp igen,adrenalinet,kanske kanske är det i natt,vågar inte somna om du skulle höra av dig,kollar luren en gång var 5e minut minst men jag förblir tyst formulerar öppningar "Hör regnet hör inte dina steg hatar du mig eller hatar du dig  som inte ber mig dra åt helvete?"
Postar ej jag är helt dränerad på kärleksord
Helt dränerad på att försöka få dig älska mig
Gör ännu destruktivare saker som jag ej ens kan formulera nickar till runt 02:00 vaknar igen 04:00 stiger upp 07:21 kaffe ett nu någonstans därute finns en motsatt kropp som kommer vilja veta hur jag vill ha mitt kaffe hur jag vill ha mitt ägg att man helst är inuti mig på morgonen
En motsatt kropp att rymma ifrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar