tisdag 13 december 2022

Ligger i yogaställning backstage

 vi har alla gjort oss lysande i mörkret 

får en swish för fotvård *i stället för att du tar livet av dig + en smiley

textar " i want 2 drink your starjelly" ut till scenen 

jag är så lycklig jag kan dö

jag är så olycklig jag dö

det är ingen motsägelse 

tacksamheten flödar i bröstet och min förtvivlan är bottenlös 

jag skriver för mitt liv 

det är klart att det varit enklare om jag valt vilken jävla massproducerad man som helst för försörjning

men jag har satt en ära i att jag betalt precis allt själv sedan jag rymde hemifrån före min 18 års dag

Den här går ut till alla er med föräldrar i ryggen partners som pillar er i håret och betalar hyran 

ni har ingen aning 

ni har ingen jävla aning 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar