onsdag 14 december 2022

Mjölk i svalget

 

fingrar som 10 separata vulkanutbrott

den speciella sorts raspighet som kommer av cigg & liv

 har druckit 7 enheter i år blir generellt äcklad av alkohol och vad det gör med talet

skulle göra vadsomhelst för en erektion i handen though

att du säger vad du vill jag ska göra med den

att inte kunna hålla tillbaka en enda känsla

alla har så olika väg in i förtrolighet

jag behöver att du viskar

att du aldrig behöver sova

gör en otillgänglig kropp tillgänglig

suddar ut gränser med saliv

borsta mitt hår betalar min elräkning

säg att du köper nya skor utan aircon

bekräftar symbiosen 

klappar djuret

gud igår föreställde jag dig så hårt på knä tills du blev helt verklig

förtroende är allt

bär  bekännelser runt halsen som diamanter

ett vuxet livs ära i att never ever kiss and tell

vill hitta dikten när jag drömde att Hurula tatuerade mig

den är bland det bästa jag skrivit och så den med tandflisan under huden

vi måste prata för att komma in i kroppen

aldrig sluta tala till varandra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar