torsdag 15 december 2022

Precis som Stevie Nicks sover jag ensam

 -14 in to the bone 

var människa är en sång  skriver jag till Tom Ford jag är Forever young 

om våra sånger är lika hänger vi är de riktigt close

blir vi lovers 

hör du min sång

kan någon höra min sång 

i cant hack reality anymore 

jag fryser ihjäl 

im on so much meditation atm 

min gymnast hållning och elis undersåtar älskar dem 

lättnaden i venerna när man äntligen  får svar 

"have you ever loved someone so much you lost your mind? 

hur älskar ni andra? 

är det inte det allt går ut på ? men ja ! har hamnat på psykosenheten Rosenlund 

you arent eaven a real person anymore we are just caracters in a Murakami story 

efter 2 år i exil dubbel virgin 

im over u baby but not it kuken 

exakt varenda pojke  jag  har älskat har varit älskad sämre av någon annan

sluta henne 

börja mig 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar