tisdag 27 december 2022

Tinar på teatern

 smälter som glass

först blir jag orolig att han inte längre har det

orolig över att inte bli tillfredsställd 

teatern är vad jag stoppar i fittan istället för kukar

Men så finns en ingång i bar överkropp och lättnaden sprider sig i kroppen som någon som tagit ladd

blir varm mjuk våt rör dig för mig tänker jag

alla andra i salongen och på scen försvinner 

badar i mjölk nu

Erik Ehn har en privat stripshow för mig och jag skjuter hans bröstben och höftben 

rakt in i blodet skjuter jag dövar täpper igen fyller hålet

senare i akt 2 rör vi varandra när han drar igenom just min publikrad 

han lägger sin hand på min axel jag min på hans knä 

det är ingenting för alla andra levande på hela jorden 

men det var allt för mig

vill stoppa fingret i din mun i applådtack

dra med fingret över tänderna 

den vänstra handen om din höft den högra om din kuk 

en cigg i munnen du drar ut och fyller min mun med dig

Hem den vänstra handen oxascand den högra mitt liv (min mobil) 

jag vill vara alla dessa människor på scenen

jag vill ligga med alla dessa människor 

när jag blir utgiven sen ska jag aldrig glömma alla er som alltid glömde mig 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar