tisdag 13 september 2022

Det finns människor som älskar varandra så mycket jag har sett det på film




Anna säger ” lägg ner huvudet” på britsen

allt skriker hör blodet i ansiktet

dricker matcha för morgondagens budget

fläktarna överröstar tjutet i öronen

nerverna dansar allt fortare i ryggtavlan

det känns som det syns att allt håller på att poppa genom huden

skriver har svårt att fokusera har inget tålamod

samtidigt uthärdar jag år efter år av total meningslöshet

om inte munnen var så torr av attarax

om inte orden för utgivning saknades

om inte pipet i öronen tog över hjärnan

minns din impotens och den var vacker rörande avväpnande

jag är en fågel oförmögen att lyfta

min hals har inget skydd

raderar Tinder jag behöver jaga bytet som en hund i rastgård trötta ut dig

ibland blir jag förlamad av min eviga frihet

min eviga flykt

slocknar närsomhelst

byter mobilabonnemang är nu nere på 399/månad hon på Tele 2 frågar ” är du mycket utomlands”

när jag sist va det surfades det inte på luren svarade ja bara sms

hon skrattar till” då så ”

jag vill bara vara fri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar