torsdag 1 september 2022

Kommer jag alltid att sakna dig i September?

 månaden du äntligen och inuti

undrar vem du är nu

någon snäll?

om du kom i kapp mig skulle allt annat suddas ut

drar in röken vidgar lungorna 

känslan av ditt våta kön mot ryggen fryspizzan från ica för att få bort synen

trycker in den i munnen det rinner tomatsås över brösten och ner mot magen

din saliv före allt annat 

vill texta din kuk att komma

håller på att spy tills jag inser att det är en panikattack

min madrass fuck! du har legat där 

jag har läst dina skuldror när du sov

somnar till sist 2 Attarax drömde att jag låg med huvudet i ditt knä längst bak i Katarinakyrkan

du drog dina fingrar ur mig

jag kände din kuks konturer mot kinden

vaknar 

en dag till 

ännu ett underligt jävla undantag

livet efter dig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar