torsdag 22 september 2022

Filmar mig själv


revbenen 

har rakat fittan för ändamålet eller well det som syns

skickar inte

verkar inte vara hon längre

vill ha dig

vakna av dig

man får aldrig i sig allt av någon

vill bara låna era pojkvänner

slicka på dem

tömma dem

sen får de gärna gå hem och se på Idol

Åsas lunch i Nyc kostar 243 kronor

är ändå glad att jag är en looser i Stockholm

att onanera och tänka på en död person (Heat Ledger)

är det en läggning ?

Dina fingrars röst när jag får den

bombern håller människor på avstånd

eller mina känslor för dem

att suga in rök

att omsluta ett kön

det är samma mekanik

min kropp är ett collage av pojkar (15 stycken) som tagit sig in

jag får aldrig ut er

samtidigt kan jag inte minnas en kroppsvikt

gud stelna i mig

somna över mig

2 attarax torsdagar är Filip och Fredrik

i dag är det 3 månader sedan jag drack 1 enhet jag är en usel alkolist

väntar på dig någonstans mellan irl och himlen

Jag är inte som andra jag har flickfittan kvar

och nu ska jag filma en seltape där jag trollar fram en micro och spelar förvånad på 3 olika sätt

en gång kände jag in vilket uteställe Jouaqin Phoenix var på i La från Sthlm så det är cool

7:e sinnet





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar