onsdag 9 november 2022

Åh Stockholm var hörn har ett minne

 världen som vi känner den är fucked 

som tur är verkar jag knappt i den

på linan mellan dröm och ingenting 

det finns inte en chans att gud förlåter oss

den avtändande tystnaden tappar känseln

jag vill känna din mänsklighet 

mer än delade klipp på insta 

det tar något ur en att vara mätt bekväm berömd  eller ingen alls 

när man är död är man inte pank inte outgiven oknullad eller oälskad 

man är bara död 

vill att du ber mig om kroppsdelar igen 

snälla 

för att inte hamna i psykos färga håret läste jag någonstans 

att byta hårfärg är att hålla sig sinnesfrisk 

tänker på din kuk hur den spände över huden 

jag blev orolig för innehållet på samma sätt som man blir för ett ägg 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar