torsdag 24 november 2022

Tillbaka med papper & penna

 där jag fungerar i de skrivna verkligheterna 

jag kan vara både yogalärare och desperat 

var finns passion i tillgänglighet 

var är du när jag tappat det helt 

dagarna kortare jag kåtare 

fuck alla som låtsas att ni har allt 

Du är lika snuskig som jag sa du sen stötte du bort mig 

attraktion vs bortstötning 0-1 

bara svara din jävel jag vet ditt begär är lika gränslöst som internet  

måste trappa upp besattheten annars dukar jag under helt 

om jag inte lyckas göra mig oundviklig för dig kommer all denna 

vardag fan ta livet av mig eller December årets uslaste månad 

min fullständiga impotens som vuxen/kvinna/partner 

ibland känns det som om jag skriver för att förlora er 

ju mer ni blandar ihop mig med min poesi utplånas min existens 

du betalde allt jag var så trött 

så sårbar 

men modig men om det vet du inget 

om du vill så är jag din

 tillsats 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar