tisdag 22 november 2022

Du passar så bra i mitt undermedvetna

 blir ivrig i min sensibilitet 

allt du säger vill jag sluka 

och som du säger det 

din tunga masserar orden ger dem happy endings  

det är något med din finkänslighet 

något på riktigt i ett legoland 

är  jag är en usel person som fantiserar om dig

men så länge man längtar behöver man inte röra sig

ramar inte in dig jag vet att det är sekunder innan allt förändras

det betyder inte att det inte är värt det tvärt om 

utan dig skulle jag dö i näringskedjan

utan mig skulle du ha svårt att älska dig själv så där 

i was born to make you happy 

om ord ska ha betydelse är jag tvungen att vara nära 

Pardon tres cher toi 

men det måste finnas  sätt att finnas i den andra utan att kräva något 

men önska allt  

du får mig vilja ta droger dansa mig genom nätter 

jag vet inte baby bara försöka göra något av mitt sorgliga liv 

det känns som den tunna linan mellan våra skilda världar är något betydelsefullt 

något bara vi når om du förstår 

det är så svårt att skilja orden från kroppen 

det blir väldigt tätt inpå 

jag förstår att det kan skrämmas 

men är det inte skönt att bli lite rädd baby 

du säger att du är rädd för att göra mig illa men smärta hjälper mig att minnas saker

och förstå dess värde 

den intensitet jag upplever med dig 

får mig 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar