söndag 27 november 2022

När jag tänker på dig blir jag utom mig inombords

 säger till Åsa att det skulle inte förvåna  mig om han är gud 

att det kommer vara du som står där och släpper in kön 

vill inte (nästan) alls knulla dig längre 

bara dö i din närhet 

min spegelbild omsluter en banan i fönstret på Waynes 

börjar gråta över förnimmelsen av en kuk 

eller exakt hur ensam jag är 

önskade att du skrev är full dricker vin tänker på din fitta och gråter 

några  minuter senare dm  från en loge i Tyskland 

du  går på  18:00 ( jag också) har scen spottar headset 

du har kravallögonen backstagemunnarna  och din barnsliga raider med olika marmeladsorter 

( fick faktiskt en coccosvatten av hon i repan för den hade gått ut)

jag rör mig till musik i 90 minuter 

du är musiken i 90 minuter 

jag kommer få ut 300 kronor 

du 100 000 

värderingssystemet 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar