söndag 6 november 2022

I mina bästa fall

 förvandlar jag självmordstankarna till sockersug

när jag undervisar yoga suicidal känner jag mig som en direkt länk till gud 

ett rent rör jag är inkastaren till pärleporten 

lånar pengar till sushi och smågodis promenerar 

ännu en gång har jag hamnat i livet utifrån och in 

istället för inifrån och ut 

det fanns några få jular vi höll 

då åt vi mandelmusslor med sylt och mjuk lite slätare grädde 

jag kommer aldrig glömma det

fyll i mig  fyll ut mig fyll mig

↓               ↓                   ↓

konturer mandelmussla kuk 

att hela tiden vara på gränsen till det gränslösa är en helt egen koreografi

vita bommullsflicktrosor  Tom Ford åker tåg i Europa 

Det här är scenen 

universum är ingenting överallt 

jag kan inte fly 

jag är scenen 24/7 

om jag går från Waynes 16 så kanske jag möter dig på cykel 

morgon måndag ha ha ha ha jag är kvar 

skrev mig ur det eller in i det /livet /scenen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar